pátek 4. března 2016

LIDI TOMU OBECNĚ ŘÍKAJ DETOX

Není čas vypadnout?

Mě už sere i nějaký vypadávání!



Můžu ti dělat myšlenkový degustační tým…

Voni radikální řezy čistěj vzduch…prej kočovníci, se jen pořád stěhujeme, jsme jak křečci.

Rači si dáme bubliny a hlavy dohromady.

Jsem rád, že tě zajímám, ale nezajímá mě to.

Ale podle společenských norem bys měl bejt šťastnej člověk.

Dá se namalovat kompot? No člověk může bej dost, aby se to nezměnilo.

Když mám období změn, měla bych ho dodržovat.

…Volal, že beze mě nemá, co dělat…vždyť bez tebe taky neměl, co dělat…

CITOVEJ KOMAT

To máš jak pulsující lexaurin…na špičce jazyka pokušení…vteřina…a může to být všechno tak snadný.

Však tě poslouchám, i když kňouráš, ale nechtěj, abych si z toho něco pamatoval!



POHRANIČÍ MYŠLENEK

Jak přetáhnout ráno birelem, ať chytím pod křídlo vánek rebelie----
----trápíš mě morálně----

A co vytváříš? Prosimtě, hlavně mi do hlavy neval hodnoty.

Vymazlený je auto a ne underground.

Jasně…

Takový to uvědomění, že žiješ na hovno – lidi tomu obecně říkaj Detox


Foto: Ester

Žádné komentáře:

Okomentovat